Tuesday, October 11, 2011

menuju ke destinasi...

Wokaloh....hehe
rinie satu hari diatas jalan raya....8jam jugak maunye...
hurm...alhamdulillah sampai jgak akhirnya.....
dalam perjalanan aku bermula dengan tido jer.....bak kate naz.."tido je by ni" :D
biala darling...
bile terjage je...terus ternampak tanda HERBALIFE...
wah itu penaja kelab ktorg tue..hahaha
konon la club besar..heheeh :D

terus amik fon msg dorg...perh skali gus membalas msg...
termasuk la yang tersyang..NAZ la... :P
pastu dia nk tido la pegi tgk umah baru la...eeee cubit kang baru taw :)
time ngn by je camtu la dye...:P
pastu dok msg ayu plak....
ayu pon balas n suh aku t8 :)love u ayu my sister
n the ajk2 club membalas2 msg n aku dah tergelak sesorg dalam bas...
tetibe si nabila lak call....
aku pon berborak la ngn dye....
kuat giler berckap sampai org dlm bas yg tido tu pon terjaga...
ye la...semnagt la katakan...
rse len r ble dowg da blik ke kmpung masing2....
ye la slalu together je ngn dowg...
ha! pastu sampai je...my family dah tgu lame dah...
sian dowg..pastu g mam kat blkg stadium darul amn je...hehe
 my mum nk mkn kat situ...
ok! aku pon dgr la celoteh si kecik adik qish tue...
berckp je keje.:)
x pela aku pon rindu je ngn dye..yela paling kecik la ktekan..
dekpa la plak kene chicken poke...aduh ciannye...
mimi lak kua ngn kwn dye ke alorsetar la....adik kat umah ngn suriana.....

blik pe lg tugasnye mesti la tka carpet si omey ngn nemo....
cian dowg dah tumpah2 carpet dok dlm bas lame sgt.... hehe
da la kat umah ade kucing 3 ekor...tp saru tu comey sgt...law ade mase aku kasi tgk ok...
ok la..stkt nie mte ley thn...n nk tito...:)nyte

No comments:

Post a Comment