Thursday, January 6, 2011

6 january 2011




Pagi aku agak epy la ngn kawan2...hehe. Mcm biase la pg2 mesti la kene breakfast kan....mula2 sume g kafe melayu...tp nsib ktorg agak malang la plak..abis lak...hmm dengan muke yg agak cebek ktorg pon g la mamak...aku pon dah kemaruk nk makan roti sardin mamak sebelah tu...sampai2 je kat mamak nmpaklah muke uncle yg "hitam manis"a.k.a uncle nava lah...adoi... smpai2 je tanye kat ayu pasal muke dye...huhu...tp x pe la aku pon mencelah2 sikit pe yg dye ckp...pastu dye pon amik lah order...ain mmg selera pg2...roti telur + nasi goreng...tp menu wajib dye of course TELUR....satu hari ntah bape bijik la dye mkn erk?
pastu mamam ktorg pon g lah klas msing2 kan...
tgh hari sikit aku ikut kaksu,zila n ain g bank dorg nk amik duet la plak...aku nie lak ikut je mghabiskan duet jo...bli kfc td pastu paklong blanje laksa lak...mklumlah kmpunan nk mkn laksa...blik tu ktorg mkn kat bntag walk smntara nk tgu kelas miss aton..bile dok kat situ...wahhh kaksu la org yg pling suke  kihkih....nk taw ke....shhhhh...ep tnye sniri la...:-)...
bestu masuk la kelas ktorg blaja bab cell tissue so kaksu kene bahan dalam kelas sbb dye yg mkn ayam td...haha agak kelako gak... hanye bdak yg amik bio200 je yg phm...kakaka...
abis tu aku ngn ain blik zila n kaksu de kelas lg...mklumla aku ngn ain kan x amik chm kod tu...shhh...sya n qila cube memujuk untuk ke pasar mlm...memule aku x nk g...tp ble tingat kan ade tudung...aku pon ikut lgpon nk tmankan kak ayu kite tu...huhu...agak sedey la aku tingin nk tudung dari pemberian org yg aku syg..hmm tapi x de pon..:-(....last2 aku bli sndiri...
blik2 dr pasar mlm tgk la pe yg dibeli...x lame pastu zila n kaksu pon blik...i first time bli bulu mate palsu...haha...oley kerana itu...kawan2ku yg agak sengal mekupkan aku....dijadikan cerita lebih dr 3min mncari bulu mate palsu...rupe2nye terbang masuk blik dlm plastik...ade gak yg tertonggeng2 cari bawah katil...dalam baju...tet.....slua pon de gak la adoi....hahaha..akhirnya cumel la aku.....haha perasan la plak. dah nk dkat malam dah...tibelah perut si zila berkeroncong....sedang2 ktorg bertiga edit n upload pict dlm fb dye lak dah pkai tudung bersemangat utk mkn di kedai Qabil tu...ktorg pon bersiap lah utk pergi mkn...hanye kedengaran sore kiter beompek yo...yg len konyang gak ea...hehe sedang asyik memikir ape yg nk mkn....pakcik tu pon bg la paper metro rinie...zila pon menunjuk la topic yg sangat teruja bg dye kat kaksu...kaksu ngn seronoknye...menjerit kebatinan..."ibu kandung mancri S***** " haha bahagia dye hari ni...:-D...selamat bhgia...(eley berbunge2 la tuh).
Malam.....hmm tadi sume on9 skunk dorg dah tdo dah tgllah me n kaksu...mlm agak sedey sikit kot mud bertuka kot...hmm ntahla...sdy,kcewe...mybe brubh la...dah x mcm dulu...dulu aku yg utama,pertama...skrg kdg2 je dipkiran dye...rase mcm x dhargai pon ade...:-(sedey la...x de org nk pujuk yg bersungguh2 pujuk..lagu lka mendayu2 dalam lappy nie...dah x syg aku ke...:-(jgn la wat cmnie...aku bkn patung yg x de perasaan... terbyang2 saat dulu:-(...bahagianya.....bak kata org kalau kite terlalu sonok nnti kite sedey kan..td aku epy skrg x dah....x pela sok aku de kelas kol 9...selamat malam whai malam yg sepi.

2 comments:

  1. berpinar mata aku baca post kau ni. haissshh.. lenkali wat la paragraph. da macam machine typewriter plakk daa

    ReplyDelete