Tuesday, January 18, 2011

sakit sangat:'(

nape aku dituduh men kan dye...ya allah..;'(...aku x taw nape cmnie...ape lah salah aku...aku x fhm....
hati aku sakit sngt....kesetiaan aku diragui...ya allah...tolonglah aku...aku syg dye npe dye wat aku cmnie...perit sgt dugaan yg kau berikan nie ya allah...aku dah bnyak sgt bersbr...
mungkinkah aku bley hindarkan luke kat hati akunie...jiwa aku ni gelisah..sama ada..kecewa ataupun bahagia yg menanti aku...sbb syg aku msh ade aku kuat nk pertahankan hubungn nie...tapi dye dah x mcm tu...mlenkn tglkn aku...:'(....pale pening asyik menagis je....ngn study lagi...ngn dye lagi....nape dye rese biase...mgkinkah itu tande dye mmg dah x menyayangi aku????...skrg nie yg kuatkan semngat aku supaye kuat member2 aku...thanks a lot...law x de korg aku sunyi sgt....thanks teman aku..silap2 aku wat bende bodoh...bape kali aku menagis hari nie...aku pon x taw...aku rase cm nk pergi jauh je...pnt aku pk bnde nie...tp klaw aku je nk slmtkn hbungn nie...aku x bdaye lg...:'(...hti aku sblh lg x nk tolong aku...hti aku dh berkecai....pening pale...kesetiaan aku diragui????nazreen...x ckup ke pe yg aku bg kt ko...semue pasal aku ko dah taw....npe nk rgu lg kesetiaanku...:'(...sedih la...skit....skit sgt...

2 comments:

  1. dear,be strong....x gne ko sedeh2...mmg perit pe yg ko ase skang nie...p kte x tau, skang mmg kte akn ase perit n myb in future kte xkn ase cm2 lagi...so pkirlaaa mne yg da best k...aku sbg kawan nk tgk semua bahgia...nonet

    ReplyDelete
  2. thanks dear....ko doakn aku bahagia eh...syg ko

    ReplyDelete