Friday, January 28, 2011

suke suki suku suko...lalalaa

huhu mgu nie agak bz la...ye la jd naib presiden program taman negare la ktekan...harap presiden...hmm pasif orgnye...rento nie...aku juga...tu la asyik di serdang je...aku gak la jd setiausaha...hmm so aku kene wat proposal lo...tu yg agk bz...law lulus budget proposal aku tu..insyallah aku g taman negara dlm awal bln 3 nie :-)..tapi bkn sje je pergi...kene wat eksperimen gak...

dalam minggu nie gak la..aku n mmber2 aku g alamanda..oleh kerane plan2 yg len x kesampaian...akhirnye ade jgk ksmpatan utk aku hangout with my BFF...hehe
ala-ala tiru blik khurafat

ayu x nmpk lo...

tiru aksi dibelakang 

hehe..pling klakar

my fwenz...love u
tp mase blik...wayang ktorg abis kol 1....aku pon call la pkcik sham...tp mlgnye..kami dimarah oleh isterinye...aik..x pasal2 dye dah jnji kot...ktorg bayar la...so agk bengan ye di situ...disbbkn kekurang sopan isterinye itu...aku dh give up 4 call dye...so si zila lak...try lg 4 call dye...skali lg wife dye angkat...jus ckp pkcik dah tdo..n ltk...perghhhhh kurang ajar tu namenye ye...x blaja sivik tu...hmm sabar2...ktorg pon cri jln...hmm akhirnye kami menebalkan muke kami utk mnx tolong dak anis...akhirnya kami pon diambil oleh anis...thanks a lot nonet cinonet...sbb ktorg dah tkot da nk blik ngn sape...seb bek ktorg ramai...huhu...

No comments:

Post a Comment