Monday, January 17, 2011

hati....

kalau cite pasal hati ni....sume org ade hati...tapi, hati kite sume x same...ntah la law nk diikutkan dah berlarutan dah ati aku sakit...:'(...law sbelum nie aku de update blog yg excited sgt nk kn ngn dye...tapi...last2, terjadi sesuatu yg sngt menyedihkan hati aku....

perlu kah aku di halau, di maki hamun...parents aku sendiri x pernah marah aku sniri dgn kekasaran...mcmane nasib aku kalau dye x berubah....sdih sgt...pade mulenye aku nk ajak candel light dinner kat satu tempat tu...mmber2 kate tempat tu mmg syok...suasana romantik...tp...aku x dpt nk epykan dye mlm tu...salah aku gak...mybe x kene tmpat...

kdg2 aku rse nk putar je mase nie....aku skrg dah x mcm dulu...semangat dah kurang...hati mkin hancur..cemane care untuk aku tunjukkan yg aku sygkan dye...dah lame aku ngn dye hmpir 5 thun...mcm2 aku ngn dye lalui...tp sjk akhir2 nie...aku bnyak mkn hati ngn dye...care dye lyn aku, cre dye jage aku....
aku teringin nk mcm dulu....sgt take care pasal aku...suke wat surprise kat aku...tapi skarang:-(...dulu mcm2 dye hadiahkan pade aku...syg aku....pandai ambil hati aku...tp lame kelamaan....mcm nie yg terjd pade aku...perasaan aku x pernah luntur syg kat dye....tapi aku dpt rase...syg dye kat aku dah berubah...
slalu kalau makin lame...mkin memahami...mkin fham...makin syg..tapi....:'(

aku dah x taw macamne nk pertahankan hubungn ktorg...nape dye da x nk pertahankan hubungan kite...aku nk tgk dye berfikir pasal hubungn ktorg ke x?...tapi dye bkn berfikir utk pulihkan keadaan ktorg...tapi menuju jalan yg len:'(...kenape sume nie terjadi...nape dye dgn rase senang mengumumkan dye x ksh nk jd ape dah...aku umpama tarik rambut dalm tepung....law silap sikit aku yg diperslhkan dan mgkin hbungn kami dah x bertahan....nape aku yg berfikir sgt2 tentang nie....tapi dye x? nape dye dah berubah sgt...nape;-(

banyak bende yg aku dh korbankan 4 dye...tapi nape dye x nk pertahankan hbungn kami???dye pon de kisah silam dye...tapi aku dah terime even dye buat kat aku lg sakit...lagi lame...ya allah...bile sume nie akn berakhir...aku x taw tersekse aku cmnie....npe bkn bhgia....nape dye smpai hati buat mcm nie...:-(...mood aku...dah berubah la....kdg2 ok...kdg2 sedey....
aku simpan sume dalam hati nie....aku syg...aku rindu;-(

seronok tgk member2 aku....bahagia je tgk....aku...senyum tetap senyum...ketawe ttp ketawe...tp dalam hati tuhan sje yg taw....smbil menaip...nape air mate nie mengalir laju...walaupun didalam library nie....aku x thn dah perasaan nie....mcm2 dorg cite pasal cinta mereke...tapi aku dah x taw pe yg nk citer...aku dah kurang bende tu....tringin aku jd cam dowg...fhm memahami....nape aku x jd cmtu...aku rindu sgt sume...bnyak kengn ...aku x bley buang...aku syg tu sume....bnyk kali aku mengalah....aku slalu sgt mengalah...x pnh aku melawan dye...melainkan diam dan thn perasaan nie smp aku pujuk hatiku aku blik...nangis sorg2...susah utk dia pujuk aku..:-(...dah x syg aku ke??pe salah aku??

aku harap bende nie berakhir dengan penyelesaian yg baik...dan bahagia....ya Allah....kau tenangkan hatiku...kau tabahkan hatiku menmpuhi dugaan ini ya allah...kau berikan aku kesabaran yg lebih agar aku terime qada dan qadar mu ya Allah...bantu lah ya allah...sesungguhnya aku hambamu yang lemah....

No comments:

Post a Comment