Sunday, January 9, 2011

anugerah juare lagu...

hmm...baru je lpas aku tgk juare lagu..keadaan tadi agak tegang apabila pilihan masing2 masih tidak diketahui...
pada awalnya...umah fatin menjadi sasaran utk menonton tayangan itu...so pe lagi katenye ingin menjual ticket exclusive pd penonton2...spt selalu...ayu, kaksu, kakqila, zila, baby dan aku sendiri menjadi penonton dibilik yg agak kecil cumel itu...haha..ain??? dimanakah dye berada...lol kecian de lo..kecapek-an baru balik dr perak...lg pon dye tue x bape minat sgt pasal nie...so ktorg mmbuat konklusi sndiri ye..
pilihan pertame : of course faizal tahir kan...perhhh persembahan yg agak memukau gak la...sume cair je bila tgk abg faizal nie kan...caya la abg faizal!!! wa minat lu ...haha
ade gak yg pilih black n meet uncle hussein....huhu...aku la tuh...minat gile wa ckp lu... sbb dye sweet sgt..;-)


   si ayu tue x abis2 ngn A.P.I....huhu...api2 wat pe erk...pe barang..kah2..api wat bakar sampah ley la...huhu
ni ha nk taw sgt pe tu A.P.I ( angkatan pemuda indie )..ahh x kuase i..;p
   sbnarnye aku x de la fanatik sgt...jus suke2 je...hehe...kaksu,kakqila tgk ngan penuh bersemangat...aku sbnarnye rakam aksi dorg sume time tgk tu td...fatin siap nyanyi lg time persembahan kakpah...hmm pastu de lak si zz tu...ayu pe lg...nk jugalk mmperdgrkan suare dye tue...huutime siti lak...aku ngan zila la x bape minat...haha marah dek org yg famatik siti tue kan...lex lu sap kok lu!!:-)...cybe la contohi baby...diam je...walaupun dye masuk tgk time dah nk abis dah tp dye tgk dgn sopan...sdangkan ktorg dah mcm org kene rasuk jin dah....
   tibe la keputusan yg ktorg nntikan...dah mencekik kuaci la...kopok la....aku ngn ayu siap nk belanje lg law tekaan sape yg tepat....so chareyl...ally...n faizal pon umumkan la...persembahan terbaik dapat kan faizal tahir...sume mmg da jangke pon...congrates abg faizal..vokal terbaik lak dapat kat dye nie ha
si apiz nie la...x pe lah mgkin rezeki dye ka...hikmah lps xcident ritu...nsb bek x de pape kan...ley lg men tmbak2 kat ats pentas tue...thaniah ye!...haaaa aku dah ckp da black mesti mnang nyerk...black n meet uncle hussein menang tempat kedue la...ok la erkk..;-)...
hmmmmmmmm....nak taw x sape yg menang pade spe2 yg x tgk ajl25...pemenang dye adalah...
pemenang ajl25  

ha....nie la dye ana rafali..."tolong ingtkan aku"....keputusan yg x disangke2...huhu...walau mcmane pon aku bangge jd studnt uitm;-)...hehe uitm dihatiku...tahniah ye...save duet dari belanje si ayu tu2...;-)

No comments:

Post a Comment