Saturday, January 8, 2011

       Hari nie weekend aku yg pertame ngn kawan2 kat taman mawar yag permai....huhu. lau citer pasal mlm td lak umah aku nie jd cybercafe...haha almaklum la kan wifi free...haha. Time kasih la kat org yg punye wifi nie kan...tp mlm td aku x on9 pon...aku msg ngn si dia je..smpai terlelap lak tuh...sdar2 mmber sume dah hilang..agak terkejut gak la..
       Pagi td lak anis suh teman g klink dye x larat nk drive cian je tgk...so aku g la tlong...aku kan bek..haha :-)..janji ngn dye kol 11.30..aku nie kan lmbat je...bsuh bju lg..adoiyai...(sorry yer anis)...agak kematu lah buntut dye tu tggu aku...pas g klinik..mmber yg len pesan mknn kat aku...smpai kat kedai..alamak bese la law aku kan...agak lmppy sikit...so kene citer 1 dmi 1...law x aku nie pning...tmbah lak bnyak kan..tp bgus la mkcik kdai mkn tu ..memahami lak aku...aku suh dye tuliskan no n harge lagi  4 pesanan mmber2 aku...skali lagi yer umah aku jd cc ;-)...tp aku suke sbb riuh skit...law x kebosanan aku ngn zila..assingment x wat lg nie..huhu..
        So pekerjaan yg sterusnye kami lakukan adalah meng-on9 dan komen2 la pasal sesape pon yg ktorg rase nak berkomen...bkn berkomen fb je..berkomen sesame sndiri...n pasal org...a.k.a gossip la..tettt.tetibe de la seorg drpada kami mmberikan pesanan penaja..."baju nk dijual"...eh tp dr jauh la bju tu...x lame kmudia sales girl tu pon dtg promote baju yg nk dijual...aku xcited tp bsr la dude...cantik gak tue...erm kurang ketinggian akagnyer...hmm x pe la..then promoter tue wat part time...klass blaja advance for blogger...hehe zana a.k.a nana la yg ngajo bnde2 nie sume...haha tq nana :)...

Bile dah petang nie...cc ktorg nk tutup sementare la..nk mandi solat kan...pastu nk g mamam lak...so pasnie intan kene wat kauter la...sjam 2 inggit :-D kaye la aku...kahkahkah....ok la nnti law de hot story me akn tulis lah k...cau sin ci :p       

2 comments: