Sunday, January 16, 2011

berjalan2

Memandangkan aku dipelawa oleh kazen aku...hmm aku pon gi la klang ke rumah paktam aku...huhu..aku ngn dak ayu nie ha dr sepang nie...pastu dah amik si fiza tu aku pon drop la ayu kat gombak...hmm agak kesulitan ye disitu...hmm pusing merate jln...lps drop dye aku tingat kat mmber lame mase dok setiawangsa,kl dulu..hmm dyg syazana namenye...sweet je kan..hehe...mmg pon orgnye pon kecil molek je...;-)..hehe...rindu ngn dayang even dye kecil orgnye..tp dye lg tue dr aku...huhuhu(jgn marah ye caca)...apa lagi call la dye...rupe2nye dah dkat dah dye mam kat setiawangse...pa lagi amik la dye....da la x bawak ic...jd minah indon la skjap..;-)....pastu baru la g amkik ic dye kat bkit jalil...
ni dyg syazana (caca)
ktorg g mam kat kelana jaye...tmpat yg aku pnh mam ngn pksu aku..gerai nye x de lah seberape...tapi perhhh mmg law mkn sorg x abis la...tu yg agak mahal...law nk mkn kat situ family ley jimat la...sbb 1 pinggan ley mkn 2/3 org...hmm;-)lagi pon mknn sume stndard kat hotel...bape bnyak oven besar kat kedai tu cume toke tu je x nk upgarde...ye la aku pon share ngn fiza...fiza tu kazen gue...hmm
fiza  ni la my kazen
pastu ingtkan nk pegi ioi tp cm dah lewat je..g pon mate aku nie pon dah mule menutupi kawasan bebola mate..huhu blik dari kdai mkn tu pon dyg yg drive...aku dok tepi dah longlai da...ikutkan nk tdo je umah dyg...yela lame x jumpe...tp sbb da jnji ngn si fiza nie nk g umah pktam..so tahan jelah  tapi si fiza nie x call lagi..adeh nk je aku tarik tinge dye tu...huhu...so pas rehat2 jap kat umah dyg..bork2 ngn cik leha (mama dyg) aku pon gerak la ke kelang...tu pon sesat gak...adoi co pilot aku nie...lenguh kaki den nie...cam blik kmpung dah....dalam kol 11 gak lak smpai umah paktam...kebas buntut aku nie...

Pagi td lak...kunci je jam kol 8..tapi bgnnye kol 10...ptutnye kne antar kete kol 12 tp kne la trik smpai petang sikit....hmm redah je la errk...ble nk g amik ayu blik tu yg sesat tu....agak gram jgak sbb sesat...huhu yg g nek smpai tol ke genting...5 ingt masuk u turn pon kne 5ingt....ahhhh kopak duet...minyak lagi...serabott..bile nk g antar si fiza tu jem plak...mmg lagi panas la...huh...x tertagung panas even dlm kete tu econ...hmm kesabaran yg mennjukkn keimanan seseorg... ;-) ceh tetibe lak erk...
ni ha ayu yg menjadi co pilot yg bagus
akhirnye lpas je antr si fiza tu blik...aku n ayu menruskan perjlanan kami....perhh tepat2 taw aim smpai kol 7.30..tu pon speed law x lmbat lagi tu...selit2 gak tu...;-)ni ngh tgu mohd nazreen nie ha nk g mam jap...perut dah men lagu drama king dah nie...adoi syg2...ble lah nk smpai ni..hmm 

No comments:

Post a Comment