Saturday, January 8, 2011

dia aku dan air mata

   kadang2 bende yg kita nk x semuenye indah...walau sekuat mane pon kita menipu org...kita x dapat tipu diri sndiri...perasaan kita sendiri yg akan sedey,ketawe,gembire,bahagia....bende yg lahir dari hati x dapat ditipu...
tp knape org ckp kite mgada ngadakan sendiri...(mengada2).salah ke seseorg itu nk menyatakan hasrat yg dye inginkan.
   nape dye sakiti hati aku ;-(... slh ke aku nk perasaan syg dye pd aku seperti dulu....aku slalu rindu perasaan tu...nape dye x?aku taw dah lame bnde tue sume dah mengenali perasaan dye...tapi nape aku x rase syg dye pd aku mkin bertambah...tapi mkin kurang....kalaw dulu dye tc pasal aku npe x dye lebih tc kat aku...bukan erti kate lbihkan mase utk aku...aku taw dye bz..tapi plz make it the special ones for me ;-(...i miss that...
  aku rindu care dye lyn aku...care dye pujk aku..dulu, dye seorg yg romatik...slalu watkan surprise utk aku...tp skrg...kelua sesame pon ley bergaduh...y that happen...plz la...nape perlu dgr lg tangisan dr aku...nape x jd lebih caring pasal aku...
aku rindu dye...
  tingin nk jd cm dato fadzilah kamsah ckp...ade suami isteri org tue2 pon still lagi jln pegang tgn...cium peluk...siap de adiah kan bunga lg...bahagianye...even dah lame tp hati dorg btmbah syg...mgda2 ke cmtu?sayang menyayangi...cinta mencintai...kadang2 mcm nk ulang je mase...ble dah lame mkin da boleh maki2 mrh2...sumpah x pnh mnx nk mcm tuh...ble dah lame x sgke mcm tu:(...dulu always jage perckpn...
skrg...dah x mcm dulu...ape dah jadi....rindu...
terime kasih syg...kate2 syg sgt skitkan hati by:-(

No comments:

Post a Comment